Kalbinizi Koruyun: Şeker hastalığının etkilediği diğer bir organımız ise kalptir. Şeker hastalığı tedavi edilmezse kalp için de zararlı hale gelebilir. 2008 yılının nisan ayında yapılan bir çalışmaya göre bamya tüketen kişilerin tüketmeyen kişilere göre yüzde 10 daha az kalp hastalığına yakalanma oranı olduğu ortaya çıkmıştır. Kolesterolü Düzenlemeye Yardım Eder : Deneysel Biyoloji Amerikan Dernekleri Federasyonu Dergisinde yayınlanan bir çalışmaya göre bamya özünün kolesterolü düşürdüğü belirtilmiştir.
Bilgi: Klavye yön tuşlarını kullanarak galeri resimleri arasında geçiş yapabilirsiniz.
DİĞER GALERİLER